Cloud τηλεφωνικό κέντρο – Μια ευέλικτη λύση για όλες τις επιχειρήσεις

Cloud τηλεφωνικό κέντρο – Μια ευέλικτη λύση για όλες τις επιχειρήσεις

Στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού, ένα χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις είναι και  το cloud τηλεφωνικό κέντρο (cloud pbx). Οι περισσότερες μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις διαθέτουν κάποια λύση παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου (PBX), το οποίο συνήθως δε μπορεί να ενσωματώσει πλήρως τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και να δώσει νέες δυνατότητες στην επιχείρηση. Οι μικρές επιχειρήσεις σπάνια διαθέτουν τα χρήματα ώστε να αγοράσουν hardware υποδομή τηλεφωνικού κέντρου.

Πλέον οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν με χαμηλό κόστος να αποκτήσουν τα πλεονεκτήματα ενός εξελιγμένου τηλεφωνικού κέντρου, και να επικοινωνήσουν με ευελιξία όπως μια μεγαλύτερου μεγέθους επιχείρηση. Ανεξαρτήτως λοιπόν του μέγεθος ή της δραστηριότητας της επιχείρησης σας, η μετάβαση σε cloud τηλεφωνικό κέντρο θα σας παρέχει σημαντικά οφέλη.

Οφέλη Cloud pbx

  • Λογική OPEX vs CAPEX: πληρώστε μόνο τα εσωτερικά που χρειάζεστε για το μέγεθος της επιχείρησης σας με τη χρήση και όχι ένα hardware τηλεφωνικό κέντρο το οποίο συνήθως είναι υπερδιαστασιολογημένο και κοστίζει ένα σημαντικό εφάπαξ ποσό
  • Ευκολία στην αναβάθμιση: προσθέστε με απλά βήματα επιπλέον εσωτερικά όσο μεγαλώνει η επιχείρηση σας
  • Κατανομή και διασπορά εσωτερικών χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς: Εάν διαθέτετε προσωπικό σε πολλά γραφεία ή καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τότε μπορεί το κάθε σημείο να έχει το δικό του εσωτερικό και να ενοποιηθούν όλοι κάτω από το ίδιο τηλεφωνικό κέντρο. Το μόνο που χρειάζεται είναι το κάθε γραφείο/κατάστημα να έχει πρόσβαση στο Internet
  • Βασικές υποδομές- καμία ανάγκη για μελλοντική συντήρηση ή αναβάθμιση εξοπλισμού: Καθώς λαμβάνετε το τηλεφωνικό κέντρο με τη μορφή υπηρεσίας, δεν απαιτείται να το συντηρείτε ούτε να το αναβαθμίσετε μελλοντικά. Το μόνο που χρειάζεστε είναι τηλεφωνικές συσκευές συμβατές με το πρωτόκολλο SIP
  • Καλύτερη διαχείριση: Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν υψηλές δυνατότητες monitoring μέσω web interface ώστε να έχετε τον πλήρη έλεγχο της επικοινωνίας σας
  • Multi-Level IVR: Υπάρχει η δυνατότητα να αποφύγετε τα μεγάλα σε διάρκεια IVR ώστε ο πελάτης σας να ακούει μόνο τις επιλογές που τον ενδιαφέρουν πραγματικά. Μπορείτε να αναθέσετε σε κάθε τηλεφωνικό αριθμό διαφορετικό IVR, αναλόγως με το σκοπό χρήσης του
  • Ευκολία στην αλλαγή γραφειακών εγκαταστάσεων ή στην αλλαγή κάποιου καταστήματος: Στην περίπτωση μετακίνησης δε θα σκέφτεστε πλέον την εκ νέου εγκατάσταση υποδομής, καθώς το τηλεφωνικό κέντρο δε βρίσκεται φυσικά στο χώρο σας
  • Πολλαπλά κανάλια ταυτόχρονων κλήσεων: Εφόσον το τηλεφωνικό κέντρο συνδυαστεί με τηλεφωνία VoIP (τηλεφωνία μέσω Internet) μπορείτε να αποκτήσετε έως 250 κανάλια ταυτόχρονων κλήσεων

Οι λύσεις μας

Οι λύσεις του ομίλου εταιρειών στον οποίο ανήκει η ATROTECH, περιλαμβάνουν  τα Cloud PBX, Exelysis Contact Center και την πλατφόρμα e-phone της MICROBASE.

Με τις επεκτάσιμες αυτές λύσεις κέντρων αλλά και τηλεφωνίας, μπορείτε να αποκτήσετε πολλαπλά conference rooms, call recording, call queuing  και πολλές άλλες χρήσιμες λειτουργίες μαζί με πολύ χαμηλές τιμές για τις κλήσεις σας.

Καθώς η ασφάλεια της παρεχόμενης λύσης είναι υψίστης σημασίας για την ATROTECH, ενσωματώνουμε τα εξής:

  • Ενσωματωμένο IP Firewall
  • Προστασία από DoS και Brute Force επιθέσεις
  • Sanity check
  • Προστασία από port scanning
  • Υποστήριξη TLS/SRTP και VPN συνδεσιμότητας
  • Header Information Validity Check
  • Dialing Prefix Access List ανά domain ανά χρήστη
  • Time based Blocking Policy ανά domain ανά χρήστη
  • Two stage Dialing με authentication ανά domain ανά χρήστη

Δείτε το https://www.atrotech.gr/services/telephony-pbx/ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες.